HTML

KÉPEINK:

www.flickr.com

Címkék (kulcsszavak)

300 (20) abszurd (1) agilitás (1) állóképesség (2) amerikai foci (20) angie (7) annie (3) archoz húzás (1) a nap edzésprogramja (297) barbara (4) bar complex (1) bemelegítés (1) boksz (2) bolgár guggolás (1) budapest barbell (423) budapest barbell special (2) burpee (11) christine (3) cikk (292) cindy (12) concept 2 (11) crossfit (853) crossfit totál (9) család (1) diane (7) diéta (1) edzés (838) edző (7) edzőterem (18) egészség (62) egészséges életmód (1) egyensúly (1) egykezes evezés (1) egylábas guggolás (5) egylábas román elemelés (1) elemelés (61) elizabeth (5) elölguggolás (14) erő (87) erőemelés (49) erősember (1) eszköz (40) étel (1) eva (1) evezés (22) fekvenyomás (36) fekvőtámasz (34) felhomorítás (10) felülés (29) felvétel (24) fight gone bad (5) flexibilitás (1) fms (1) foci (1) fogyás (21) főzés (1) fran (11) funkcionális erő (1) futás (64) gasztró (1) gasztro (2) gasztronómia (1) gömbsúlyzó (2) grace (3) guggolás (94) guggolás fejfölötti tartással (2) guggolás fej fölötti tartással (1) gumiszalag (2) gyakorlat (16) gyerek (1) gym jones (17) gyorsaság (3) gyűrű (30) hajlékonyság (4) harcművészet (1) hasizom (35) helen (10) hgyorgy (30) híd tartás (3) hits gym (27) húzódzkodás (114) indian club (1) intenzitás (1) invertált evezés (1) isabel (2) izom (36) izomtömeg növelés (4) j.t. (3) jackie (4) jason (1) jégkorong (2) jet ski (1) josh (1) kaja (1) karból nyomás (46) kerékpár (15) kettlebell (46) kézállásban nyomás (3) kézenállás (25) kézenjárás (1) kitörés (5) kondíció (98) kondicionálás (2) koordináció (5) kötélmászás (1) küzdősport (16) l-tartás (2) láblökéses (1) láblökéses nyomás (3) lengetés (15) lift&chop (1) linda (5) lökés (8) lukács (29) lynne (4) l tartás (11) magyarország (1) man maker (2) mary (9) megmondás (1) mértékadó feladat (108) metabolikus kondicionálás (1) metcon (1) michael (7) mindennapok (1) mma (7) mobilitás (2) motiváció (214) mountain climber (2) mozgékonyság (3) murph (3) muscle up (21) nancy (3) négyütemű fekvőtámasz (4) nicole (4) (71) nyomás (1) nyomás kézállásban (1) olimpiai súlyemelés (77) olimpiai súlyemelés videó (1) pallof press (1) pliometrikus edzés (1) pliometrikus gyakorlat (2) pörölykalapács (6) rajna (3) rocky (1) ropeworkout (3) röplabda (8) saját testsúlyos edzés (3) sérülés (33) spártai (1) sport (141) stabilitás (1) súly cipelés (1) sütés (1) szakítás (18) szakítás kézisúlyzóval (1) szánhúzás (6) szántolás (2) szumó elemelés (1) tabata intervallum (8) táplálkozás (96) társadalom (1) teljesítmény (3) térd a könyökhöz (2) testépítés (71) tgu (1) thruster (16) thruster tarkón (1) tolódzkodás (12) tolódzkodás gyűrűn (1) torna (13) törzs (33) trx (2) ugrálókötél (12) ugró guggolás kiollózva (1) vélemény (1) verseny (57) videó (215) visszajelzés (78) wall ball (9) wall ball ("fallabda") (1) windmill (1) ytwl (2) zászló (1) zercher (1) zercher guggolás (1) zsámolyra ugrás (4) zsírégetés (53)

Tesztoszteron Webmagazin hírek

Nincs megjeleníthető elem






Hegedűs László - Bike Triál EB Elite kategória 5. hely - HITS tréning

2011.07.19. 20:44 Radnai

 

Mit mondott Hegedűs László az edzéseinkről (természetesen Laci nem CrossFit, hanem személyre szabott, sport-specifikus edzést végzett):

A HITS edzés hatásai

Üdvözlök mindenkit, Hegedűs László vagyok, profi Bike Trial versenyző. 8 éve kezdtem a sportot és 2 éve sikerült olyan szintre eljutnom, hogy a nemzetközi versenyek rendszeres résztvevője legyek. A nemzetközi felkészülés azonban már profi edzésmódszert és szakmai segítséget igényelt. Ekkor kerestem meg a Budapest Barbell edzőtermet, ahol profi körülmények között kezdhettem el az alapozó időszakom. Rengeteget fejlődtem a néhány hónap alatt, erőben, gyorsaságban, hajlékonyságban egyaránt! Így mondhatni megújulva kezdtem el a 2010-es versenyszezont. Magyarországon az összes versenyt sikerült megnyernem, illetve a tavalyi olaszországi Világkupa futamon sikerült az, ami előttem még egyetlen magyar triálosnak sem: bejutottam a döntőbe és itt a számomra nagyon előkelő 8. helyen végeztem. A tavalyi Európa-bajnokságon is sikerült kiválóan teljesíteni, a 10. helyezéssel büszkélkedhetek. Emellett a többi világversenyen elért eredményemmel is nagyon elégedett voltam.

A 2010-es szezon után elhatároztam, hogy még komolyabb célokat tűzök ki magam elé és megpróbálok még eredményesebb lenni. A fizikumom egész évben kiváló volt, így nem volt kérdéses, hogy hol fogom végezni az alapozást. Amikor megérkeztem a Barbell terembe, örömmel tapasztaltam, hogy nem csak én lettem jobb, hanem Tomi és Attila is folyamatosan képzi magát, hogy még ütősebb és specifikusabb edzéstervet állítsanak össze azoknak, akik tényleg komolyan gondolják! Így a téli felkészülésem még keményebbre sikerült, mint azt gondoltam volna, de van egy mondás, ami így szól: „No pain, no gain!” - „Nincs fájdalom, nincs győzelem!”

2011-ben az alapozó időszakom végére a HITS edzés hatására az ugrásaim még dinamikusabbak és koordináltabbak lettek. Nagyon vártam már az első nemzetközi versenyt, hogy élesben is tesztelhessem a kemény téli munka hatásait. Ez a számomra egyik legfontosabb megmérettetés az Európa-bajnokság volt. Az EB egy középdöntőből és egy döntőből áll, ezek egymás utáni napon kerülnek megrendezésre. A célom az volt, hogy megdöntsem a tavalyi helyezésem, viszont ehhez minden szempontból a toppon kellett lennem. A téli HITS edzések azonban olyan jól sikerültek, hogy ugrás magasságban a világ legjobbjai közé kerültem, így ez nem gátolhatott a maximális teljesítményem elérésében. A középdöntőben szakadó eső volt és hideg, valamint technikás és hatalmas ugrások. Rengeteg versenyzővel ellentétben az izmaim kiválóan működtek, nem volt olyan problémám, hogy kihűltem vagy besavasodtam volna. Sokan a verseny végén már nem tudták megugrani a magasságokat, mivel az izmuk nem engedte – az eső kétszer annyira kimerítő, mintha meleg és száraz időjárás lett volna. Szerencsére az utolsó körömben sem volt problémám az izom-teljesítményemmel, mindent ugyanúgy ugrottam, mintha az első körömben lettem volna, számomra ez fantasztikus volt! Itt sikerült remekelnem és 5. helyezettként jutottam be a döntő futamba, ahol csak a világ legjobb 4 versenyzője volt előttem. A döntő futamban másnap is hoztam a formát és sikerült az 5. helyen végeznem.

Ez eddigi pályafutásom legjobb eredménye, örülök, hogy a Budapest Barbell teremben végeztem a felkészülést – a szezon végén újra találkozunk! Addig is szakmailag készülök a világkupa futamokra és a világbajnokságra.

Néhány egyéni rekord, amit sikerült elérnem, természetesen bringával:

helyből ugrás magasságra: 144 cm
tekerésből ugrás magasságra: 185 cm
távolugrás helyből: 318 cm

 

komment

Címkék: cikk sport kerékpár budapest barbell visszajelzés hits gym

süti beállítások módosítása