HTML

KÉPEINK:

www.flickr.com

Címkék (kulcsszavak)

300 (20) abszurd (1) agilitás (1) állóképesség (2) amerikai foci (20) angie (7) annie (3) archoz húzás (1) a nap edzésprogramja (297) barbara (4) bar complex (1) bemelegítés (1) boksz (2) bolgár guggolás (1) budapest barbell (423) budapest barbell special (2) burpee (11) christine (3) cikk (292) cindy (12) concept 2 (11) crossfit (853) crossfit totál (9) család (1) diane (7) diéta (1) edzés (838) edző (7) edzőterem (18) egészség (62) egészséges életmód (1) egyensúly (1) egykezes evezés (1) egylábas guggolás (5) egylábas román elemelés (1) elemelés (61) elizabeth (5) elölguggolás (14) erő (87) erőemelés (49) erősember (1) eszköz (40) étel (1) eva (1) evezés (22) fekvenyomás (36) fekvőtámasz (34) felhomorítás (10) felülés (29) felvétel (24) fight gone bad (5) flexibilitás (1) fms (1) foci (1) fogyás (21) főzés (1) fran (11) funkcionális erő (1) futás (64) gasztro (2) gasztró (1) gasztronómia (1) gömbsúlyzó (2) grace (3) guggolás (94) guggolás fejfölötti tartással (2) guggolás fej fölötti tartással (1) gumiszalag (2) gyakorlat (16) gyerek (1) gym jones (17) gyorsaság (3) gyűrű (30) hajlékonyság (4) harcművészet (1) hasizom (35) helen (10) hgyorgy (30) híd tartás (3) hits gym (27) húzódzkodás (114) indian club (1) intenzitás (1) invertált evezés (1) isabel (2) izom (36) izomtömeg növelés (4) j.t. (3) jackie (4) jason (1) jégkorong (2) jet ski (1) josh (1) kaja (1) karból nyomás (46) kerékpár (15) kettlebell (46) kézállásban nyomás (3) kézenállás (25) kézenjárás (1) kitörés (5) kondíció (98) kondicionálás (2) koordináció (5) kötélmászás (1) küzdősport (16) l-tartás (2) láblökéses (1) láblökéses nyomás (3) lengetés (15) lift&chop (1) linda (5) lökés (8) lukács (29) lynne (4) l tartás (11) magyarország (1) man maker (2) mary (9) megmondás (1) mértékadó feladat (108) metabolikus kondicionálás (1) metcon (1) michael (7) mindennapok (1) mma (7) mobilitás (2) motiváció (214) mountain climber (2) mozgékonyság (3) murph (3) muscle up (21) nancy (3) négyütemű fekvőtámasz (4) nicole (4) (71) nyomás (1) nyomás kézállásban (1) olimpiai súlyemelés (77) olimpiai súlyemelés videó (1) pallof press (1) pliometrikus edzés (1) pliometrikus gyakorlat (2) pörölykalapács (6) rajna (3) rocky (1) ropeworkout (3) röplabda (8) saját testsúlyos edzés (3) sérülés (33) spártai (1) sport (141) stabilitás (1) súly cipelés (1) sütés (1) szakítás (18) szakítás kézisúlyzóval (1) szánhúzás (6) szántolás (2) szumó elemelés (1) tabata intervallum (8) táplálkozás (96) társadalom (1) teljesítmény (3) térd a könyökhöz (2) testépítés (71) tgu (1) thruster (16) thruster tarkón (1) tolódzkodás (12) tolódzkodás gyűrűn (1) torna (13) törzs (33) trx (2) ugrálókötél (12) ugró guggolás kiollózva (1) vélemény (1) verseny (57) videó (215) visszajelzés (78) wall ball (9) wall ball ("fallabda") (1) windmill (1) ytwl (2) zászló (1) zercher (1) zercher guggolás (1) zsámolyra ugrás (4) zsírégetés (53)

Tesztoszteron Webmagazin hírek

Nincs megjeleníthető elem






Tisztelt Radnai Tamás, Lukács Attila és mindenki, aki a Barbell-nak tagja és a CROSSFIT-et űzi!

2008.08.12. 00:05 Radnai

Ezt a levelet kaptuk a napokban:

Tisztelt Radnai Tamás, Lukács Attila, és mindenki, aki a Barbell-nak tagja, és a CROSSFIT-et űzi!
A blog oldalatokon olvastam, hogy lehet értékelni a Barbellt. Sajnos nem vagyok tagja, de ehhez elég messze is lakom tőletek. Ennek ellenére naponta többször is bele tudok kukkantani a mindennapjaitokba, hála a nagyszerű írásoknak, és képeknek. Véleményem szerint egy nagyszerű terem, ahol edzhettek, és biztos vagyok benne, hogy egy jó kis közösség jár oda.

Egy kicsit magamról, és ehhez a sporthoz való viszonyomról írnék pár sort. Remélem elolvassátok. 37 éves múltam a szakmám rendőr. Több sportot is kipróbáltam már eddigi életem során. Régen sokat futottam, majd a testépítés felé kacsintgattam, taekwon-do-ra is jártam, majd az erőemelést kezdtem el. Ennek a sok váltásnak az volt az eredménye, hogy hol fogytam, hol pedig híztam. Odáig fajult a dolog, hogy a múlt télen már 110 kg is voltam. Magam nem láttam igazán kövérnek, és erőm is volt, ami a súlyok emelését illeti. Másra azonban nem nagyon voltam képes.

Óriási gondot jelentett, hogy már a lépcsőn is alíg tudtam felmenni. A munkahelyemen amikor a felső emeletre értem (2 emelet), már tudták a lihegésemből, hogy megérkeztem. A legnagyobb tragédia akkor ért, amikor a feleségem lefényképezett félmeztelenül. Óriási sokk volt ez nekem. Ezt követően még egy darabig ezzel a nagy teherrel éltem. Januárban olvastam valamelyik "motivációs" újságban először a Crossfit-ről. Tetszett a cikk, majd az interneten is rákerestem. Ekkor találtam rá a blog oldalatokra. Innentől kezdve nem volt megállás.

Régóta olyan sportot kerestem, ahol erősödhetek is, és a zsírom is eltűnhet. Amit tudtam, elolvastam, kinyomtattam, majd februárban a már meglévő eszközeimmel elkezdtem ezt a sportot. Azóta csinálom, már sikerült az eszközök repertoárját szélesítenem, így a gyakorlatokat is jobban tudom variálni. A nap edzésprogramja rovatból vettem elsősorban az ötleteket, de mára már elkezdtem magamtól is programokat összeállítani.

Amikor kezdtem, voltam 110 kg, ma pedig 88 kg a súlyom. Költséges volt ez a fogyás, már, ami a ruházkodást illeti, mert mindenemből kifogytam, de nem bántam meg. Egyre jobban birom az edzéseket, és az életem teljesen megváltozott, jobb lett. Magabiztosabb lettem, jobb a kedvem, amit a munkatársaim, és a családom is észrevett. Ami még fontos volt a számomra, az erőm is megmaradt, és véleményem szerint az izomzatom is többé-kevésbé. Legutóbb elemelésben 162 kg-ot, guggolásban 154 kg-ot, mellről nyomásban 75 kg-ot, fekvenyomásban 100 kg-ot teljesítettem. Ettől nem sokkal tudtam többet 110 kg-os testsúllyal.

Többen kérdezték tőlem, hogy értem el azt, hogy ennyit fogytam. Mindamellett, hogy a táplálkozásomban is változások következtek be, azt szoktam felelni, hogy a Crossfit-nek köszönhetem. Ilyenkor mindig csend támad körülöttem, kiváncsi tekintetek, mert eddig senki nem hallott körülöttem erről a sportról. Szomorú, mert sok ember életét meg tudná változtatni. Azon felül, amit eddig leírtam, csökkent a vérnyomásom is, mértünk már 115/70-et is a tavalyi 150/80-hoz képest.

Sokat tudnék még áradozni, de nem akarom az időtöket rabolni. Köszönet nektek azért, hogy megismerhettem általatok ezt a sportot. Kívánok nektek további erőt, egészséget, és sok sikert, úgy a sportban és a magánéletben is.

Tisztelettel: Benke Gyula

-------------------------------------------------------------------------------------

Természetesen nagyon örülünk az ilyen sikereknek és visszajelzéseknek! A válaszom ez volt:

Gyula!

ÓRIÁSI dolog ez, nagyon gratulálok és köszönöm, hogy megírtad! Sajnos a valóság az, hogy mindenki előtt ott hever a lehetőség, az ingyenes tudáshalmaz a sikerhez, de kevesen élnek vele. Ahogy én szoktam mondani, szikra nélkül semmivel nem lehet lángot csiholni, és sokakban nincs meg az akarat és céltudatosság szikrája sem. Ezért nagy dolog az, ha valaki ilyen sikert ér el.

További sok sikert és számolj be néha!

Tamás

2 komment

Címkék: egészség motiváció crossfit budapest barbell kondíció visszajelzés erő

süti beállítások módosítása