HTML

KÉPEINK:

www.flickr.com

Címkék (kulcsszavak)

300 (20) abszurd (1) agilitás (1) állóképesség (2) amerikai foci (20) angie (7) annie (3) archoz húzás (1) a nap edzésprogramja (297) barbara (4) bar complex (1) bemelegítés (1) boksz (2) bolgár guggolás (1) budapest barbell (423) budapest barbell special (2) burpee (11) christine (3) cikk (292) cindy (12) concept 2 (11) crossfit (853) crossfit totál (9) család (1) diane (7) diéta (1) edzés (838) edző (7) edzőterem (18) egészség (62) egészséges életmód (1) egyensúly (1) egykezes evezés (1) egylábas guggolás (5) egylábas román elemelés (1) elemelés (61) elizabeth (5) elölguggolás (14) erő (87) erőemelés (49) erősember (1) eszköz (40) étel (1) eva (1) evezés (22) fekvenyomás (36) fekvőtámasz (34) felhomorítás (10) felülés (29) felvétel (24) fight gone bad (5) flexibilitás (1) fms (1) foci (1) fogyás (21) főzés (1) fran (11) funkcionális erő (1) futás (64) gasztro (2) gasztró (1) gasztronómia (1) gömbsúlyzó (2) grace (3) guggolás (94) guggolás fejfölötti tartással (2) guggolás fej fölötti tartással (1) gumiszalag (2) gyakorlat (16) gyerek (1) gym jones (17) gyorsaság (3) gyűrű (30) hajlékonyság (4) harcművészet (1) hasizom (35) helen (10) hgyorgy (30) híd tartás (3) hits gym (27) húzódzkodás (114) indian club (1) intenzitás (1) invertált evezés (1) isabel (2) izom (36) izomtömeg növelés (4) j.t. (3) jackie (4) jason (1) jégkorong (2) jet ski (1) josh (1) kaja (1) karból nyomás (46) kerékpár (15) kettlebell (46) kézállásban nyomás (3) kézenállás (25) kézenjárás (1) kitörés (5) kondíció (98) kondicionálás (2) koordináció (5) kötélmászás (1) küzdősport (16) l-tartás (2) láblökéses (1) láblökéses nyomás (3) lengetés (15) lift&chop (1) linda (5) lökés (8) lukács (29) lynne (4) l tartás (11) magyarország (1) man maker (2) mary (9) megmondás (1) mértékadó feladat (108) metabolikus kondicionálás (1) metcon (1) michael (7) mindennapok (1) mma (7) mobilitás (2) motiváció (214) mountain climber (2) mozgékonyság (3) murph (3) muscle up (21) nancy (3) négyütemű fekvőtámasz (4) nicole (4) (71) nyomás (1) nyomás kézállásban (1) olimpiai súlyemelés (77) olimpiai súlyemelés videó (1) pallof press (1) pliometrikus edzés (1) pliometrikus gyakorlat (2) pörölykalapács (6) rajna (3) rocky (1) ropeworkout (3) röplabda (8) saját testsúlyos edzés (3) sérülés (33) spártai (1) sport (141) stabilitás (1) súly cipelés (1) sütés (1) szakítás (18) szakítás kézisúlyzóval (1) szánhúzás (6) szántolás (2) szumó elemelés (1) tabata intervallum (8) táplálkozás (96) társadalom (1) teljesítmény (3) térd a könyökhöz (2) testépítés (71) tgu (1) thruster (16) thruster tarkón (1) tolódzkodás (12) tolódzkodás gyűrűn (1) torna (13) törzs (33) trx (2) ugrálókötél (12) ugró guggolás kiollózva (1) vélemény (1) verseny (57) videó (215) visszajelzés (78) wall ball (9) wall ball ("fallabda") (1) windmill (1) ytwl (2) zászló (1) zercher (1) zercher guggolás (1) zsámolyra ugrás (4) zsírégetés (53)

Tesztoszteron Webmagazin hírek

  • Hibás feed URL.






Lukács edzés 2007.02.21.

2007.02.21. 21:43 Lukács

Lukács és Imi
Teljes regenerációs program. Lágyszövet fellazítás, az egész testen, statikus és dinamikus nyújtások. Imi még húzott 3x500 métert a C2-őn.


Kodiak Medve

Nála elsődlegesen a mobilitást és a hajlékonyságot kell növelni általánosan mindenhol. Felső- és alsótest bemelegítés és egyben mobilitás növelése, dinamikus nyújtások alkalmazása (persze előtte hengerezés). Ezek után prehabilitáció: váll, csípő, törzs.

Váll
  • Y, T, W, L  1x12
  • Fekvőtámasz plusz fitlabdán 1x12
  • Kigördüléses nyújtás fitlabdán 1x12

Csípő
  • Fekvő farizomhíd 1x12
  • Csípő körzések négykézlábon 1x12 @

Törzs
  • Elülsőhíd 1x30"
  • Oldalsó híd (dinamikus verzió nyújtott lábbal ) 1x12 @
  • Felhomorítás tartás 1x30"

Ezek után:
Egylábas guggolás padra 1x12 @  (részleges "pistol")

A guggolás tarkón és a felhúzás (elemelés) technikai gyakorlása. A Medvénél az elsődleges nagy problémát a mobilitás és a hajlékonyság hiánya okozza. Ezek a hiányosságok akadályozzák meg az alapgyakorlatok helyes végrehajtásában (guggolás, elemelés, fej fölötti guggolás, kitörés). A végén egy kis CrossFit következett:

  • Húzódzkodás  5
  • Fekvőtámasz 10
  • Guggolás 15

10 percen keresztül ahány kör megy.

Az erejével nem lesz probléma, de az aerob kapacitását fejleszteni kell erősen.


Ildi
CrossFit edzés.

10 kör időre
  • Tolódzkodás gyűrűn 3
  • Húzódzkodás 10
  • Guggolás 15
13'15"




Azért lett az edzése ma így összeállítva, mert a gyűrűs tolodzkodásai számát növelnünk kell.

Címkék: edzés crossfit gyűrű lukács