HTML

KÉPEINK:

www.flickr.com

Címkék (kulcsszavak)

300 (20) abszurd (1) agilitás (1) állóképesség (2) amerikai foci (20) angie (7) annie (3) archoz húzás (1) a nap edzésprogramja (297) barbara (4) bar complex (1) bemelegítés (1) boksz (2) bolgár guggolás (1) budapest barbell (423) budapest barbell special (2) burpee (11) christine (3) cikk (292) cindy (12) concept 2 (11) crossfit (853) crossfit totál (9) család (1) diane (7) diéta (1) edzés (838) edző (7) edzőterem (18) egészség (62) egészséges életmód (1) egyensúly (1) egykezes evezés (1) egylábas guggolás (5) egylábas román elemelés (1) elemelés (61) elizabeth (5) elölguggolás (14) erő (87) erőemelés (49) erősember (1) eszköz (40) étel (1) eva (1) evezés (22) fekvenyomás (36) fekvőtámasz (34) felhomorítás (10) felülés (29) felvétel (24) fight gone bad (5) flexibilitás (1) fms (1) foci (1) fogyás (21) főzés (1) fran (11) funkcionális erő (1) futás (64) gasztro (2) gasztró (1) gasztronómia (1) gömbsúlyzó (2) grace (3) guggolás (94) guggolás fejfölötti tartással (2) guggolás fej fölötti tartással (1) gumiszalag (2) gyakorlat (16) gyerek (1) gym jones (17) gyorsaság (3) gyűrű (30) hajlékonyság (4) harcművészet (1) hasizom (35) helen (10) hgyorgy (30) híd tartás (3) hits gym (27) húzódzkodás (114) indian club (1) intenzitás (1) invertált evezés (1) isabel (2) izom (36) izomtömeg növelés (4) j.t. (3) jackie (4) jason (1) jégkorong (2) jet ski (1) josh (1) kaja (1) karból nyomás (46) kerékpár (15) kettlebell (46) kézállásban nyomás (3) kézenállás (25) kézenjárás (1) kitörés (5) kondíció (98) kondicionálás (2) koordináció (5) kötélmászás (1) küzdősport (16) l-tartás (2) láblökéses (1) láblökéses nyomás (3) lengetés (15) lift&chop (1) linda (5) lökés (8) lukács (29) lynne (4) l tartás (11) magyarország (1) man maker (2) mary (9) megmondás (1) mértékadó feladat (108) metabolikus kondicionálás (1) metcon (1) michael (7) mindennapok (1) mma (7) mobilitás (2) motiváció (214) mountain climber (2) mozgékonyság (3) murph (3) muscle up (21) nancy (3) négyütemű fekvőtámasz (4) nicole (4) (71) nyomás (1) nyomás kézállásban (1) olimpiai súlyemelés (77) olimpiai súlyemelés videó (1) pallof press (1) pliometrikus edzés (1) pliometrikus gyakorlat (2) pörölykalapács (6) rajna (3) rocky (1) ropeworkout (3) röplabda (8) saját testsúlyos edzés (3) sérülés (33) spártai (1) sport (141) stabilitás (1) súly cipelés (1) sütés (1) szakítás (18) szakítás kézisúlyzóval (1) szánhúzás (6) szántolás (2) szumó elemelés (1) tabata intervallum (8) táplálkozás (96) társadalom (1) teljesítmény (3) térd a könyökhöz (2) testépítés (71) tgu (1) thruster (16) thruster tarkón (1) tolódzkodás (12) tolódzkodás gyűrűn (1) torna (13) törzs (33) trx (2) ugrálókötél (12) ugró guggolás kiollózva (1) vélemény (1) verseny (57) videó (215) visszajelzés (78) wall ball (9) wall ball ("fallabda") (1) windmill (1) ytwl (2) zászló (1) zercher (1) zercher guggolás (1) zsámolyra ugrás (4) zsírégetés (53)

Tesztoszteron Webmagazin hírek

  • Hibás feed URL.






2007. február 17. szombati edzés

2007.02.17. 17:52 Radnai

Helyszín:



"Lynne"
  • Fekvenyomás testsúllyal
  • Húzódzkodás
Maximális ismétlések 5 kör alatt. Pihenő nincs a gyakorlatok között.

  Lukács Radnai Lukács Radnai
  Fekvenyomás (82.5 kg) Fekvenyomás (72.5 kg) Húzódzkodás
Húzódzkodás
1. kör  16  18  29 18 
2. kör  4  5  6  8
3. kör  3  4  5  5
4. kör  3  3  5  5
5. kör  3  3  7  5
Szubtotál 29 33 52 41
 
Totál Lukács: 81 ismétlés
Radnai: 74 ismétlés




Mindketten felmentünk bemelegítésként 100 kilóig a fekvenyomásban, ami egyfajta neurális facilitáció, tehát az idegrendszer "beélesítése" a munkára. Egyikünk sem nyomott fekve mostanában, és én szinte csak hetente egyszer húzódzkodok, mivel az olimpiai súlyemelésre koncentrálok most főleg. Így a 18 húzódzkodás jelentős elmaradás a nemrégiben teljesített 33-hoz képest.

Ezután következett némi metabolikus munka:
  • Boxzsák: 5x30 mp menetek (felváltva, tehát kb. 40 mp pihenőkkel)
  • Kalapács csapások oldalról: 3x15 ismétlés oldalanként (5 kilós kalapács)


"Hab a tortára" egy szett L-tartás volt (Lukács 16 mp, Radnai 34 mp), majd a "cseresznye a habon" a kézállásban tartás (Lukács 25/20 mp, Radnai 42 mp).


Ildi edzése

5 kör időre

  • Elemelés (60 kg) 12 ismétlés
  • Zsámolyra ugrás (60 cm) 15 ismétlés

10'17"



A bemelegítésről nem szoktunk említést tenni, de természetesen alapos előkészület előzi meg a tényleges edzést!

Gyuri külön bejegyzésben számol be a saját edzéséről.

3 komment

Címkék: crossfit mértékadó feladat húzódzkodás pörölykalapács l-tartás elemelés fekvenyomás lynne zsámolyra ugrás