HTML

KÉPEINK:

www.flickr.com

Címkék (kulcsszavak)

300 (20) abszurd (1) agilitás (1) állóképesség (2) amerikai foci (20) angie (7) annie (3) archoz húzás (1) a nap edzésprogramja (297) barbara (4) bar complex (1) bemelegítés (1) boksz (2) bolgár guggolás (1) budapest barbell (423) budapest barbell special (2) burpee (11) christine (3) cikk (292) cindy (12) concept 2 (11) crossfit (853) crossfit totál (9) család (1) diane (7) diéta (1) edzés (838) edző (7) edzőterem (18) egészség (62) egészséges életmód (1) egyensúly (1) egykezes evezés (1) egylábas guggolás (5) egylábas román elemelés (1) elemelés (61) elizabeth (5) elölguggolás (14) erő (87) erőemelés (49) erősember (1) eszköz (40) étel (1) eva (1) evezés (22) fekvenyomás (36) fekvőtámasz (34) felhomorítás (10) felülés (29) felvétel (24) fight gone bad (5) flexibilitás (1) fms (1) foci (1) fogyás (21) főzés (1) fran (11) funkcionális erő (1) futás (64) gasztro (2) gasztró (1) gasztronómia (1) gömbsúlyzó (2) grace (3) guggolás (94) guggolás fejfölötti tartással (2) guggolás fej fölötti tartással (1) gumiszalag (2) gyakorlat (16) gyerek (1) gym jones (17) gyorsaság (3) gyűrű (30) hajlékonyság (4) harcművészet (1) hasizom (35) helen (10) hgyorgy (30) híd tartás (3) hits gym (27) húzódzkodás (114) indian club (1) intenzitás (1) invertált evezés (1) isabel (2) izom (36) izomtömeg növelés (4) j.t. (3) jackie (4) jason (1) jégkorong (2) jet ski (1) josh (1) kaja (1) karból nyomás (46) kerékpár (15) kettlebell (46) kézállásban nyomás (3) kézenállás (25) kézenjárás (1) kitörés (5) kondíció (98) kondicionálás (2) koordináció (5) kötélmászás (1) küzdősport (16) l-tartás (2) láblökéses (1) láblökéses nyomás (3) lengetés (15) lift&chop (1) linda (5) lökés (8) lukács (29) lynne (4) l tartás (11) magyarország (1) man maker (2) mary (9) megmondás (1) mértékadó feladat (108) metabolikus kondicionálás (1) metcon (1) michael (7) mindennapok (1) mma (7) mobilitás (2) motiváció (214) mountain climber (2) mozgékonyság (3) murph (3) muscle up (21) nancy (3) négyütemű fekvőtámasz (4) nicole (4) (71) nyomás (1) nyomás kézállásban (1) olimpiai súlyemelés (77) olimpiai súlyemelés videó (1) pallof press (1) pliometrikus edzés (1) pliometrikus gyakorlat (2) pörölykalapács (6) rajna (3) rocky (1) ropeworkout (3) röplabda (8) saját testsúlyos edzés (3) sérülés (33) spártai (1) sport (141) stabilitás (1) súly cipelés (1) sütés (1) szakítás (18) szakítás kézisúlyzóval (1) szánhúzás (6) szántolás (2) szumó elemelés (1) tabata intervallum (8) táplálkozás (96) társadalom (1) teljesítmény (3) térd a könyökhöz (2) testépítés (71) tgu (1) thruster (16) thruster tarkón (1) tolódzkodás (12) tolódzkodás gyűrűn (1) torna (13) törzs (33) trx (2) ugrálókötél (12) ugró guggolás kiollózva (1) vélemény (1) verseny (57) videó (215) visszajelzés (78) wall ball (9) wall ball ("fallabda") (1) windmill (1) ytwl (2) zászló (1) zercher (1) zercher guggolás (1) zsámolyra ugrás (4) zsírégetés (53)

Tesztoszteron Webmagazin hírek

  • Hibás feed URL.






Az első szárnypróbálgatások

2007.02.11. 18:06 hgyorgy

Január 20-án első alkalommal vágtam bele egy alap Crossfit programba. Ez a következőképpen nézett ki:

3 kör, időre:
* 400m evezés
* 15 guggolás
* 10 fekvőtámasz

Sajnos a második kör evezése után feladtam a harcot, egyszerűen elfogyott a levegőm, elszállt az erőm, a mozgásom pedig teljesen szétesett. Abszolút rosszul álltam a feladathoz, nagy rössel vágtam bele, gondolván "mi ez nekem". Így szépen pofára is estem. De mint tudjuk saját hibáiból tanul legjobban az ember. A többiek rosszalló tekintete (mert nem csináltam végig) szerencsére nem tört meg, inkább a bizonyításra ösztönzött. Ezentúl pedig mindig eszembe jut egy bölcselet Attilától: "A Crossfit alázatra tanít!" Tapasztalom :)

A következő alkalommal, január 27-én már az motoszkált a fejemben, hogy ha törik ha szakad teljesítenem kell a programot. Az erőmet beosztva, az időt sem figyelve, arra törekedtem, hogy valóban a végére érjek. Végül, ha nem is gyorsan, 10'56" alatt végeztem. Biztos vagyok benne, hogy a mentális változásnak is köszönhető a siker.

Február 3-án megismételtem ugyanezt a programot, és bő egy perccel jobb időt értem el, nagy örömömre.(9'50") Ráadásul a harmadik sorozatban kis progresszió növelés gyanánt igyekeztem emelni az ismétlésszámot guggolásban és fekvőtámaszban. Sokat nem sikerült, 20-at illetve 15-öt nyomtam. :)

Tegnap, február 10-én a Crossfit North csapat által összeállított szintfelmérő tesztből végeztem jópár gyakorlatot, természetesen a kezdő szint elvárásait vettem figyelembe. [pdf] Hátra vannak még a futások (400m, 800m, 1mérföld), és a CHRISTINE mértékadó feladat. Ezen kívül ismételnem kell az 500méteres evezést, ahol a szintidő 1:55, ami nem egy csónakázásos tempót feltételez. Az L-tartást (angol nevén L-s(h)it :)) pedig fejleszteni kell, itt éppen meglett a 10mp-es szintidő.

Húztam, húztam.. de kevés lett: 2'04"

1 komment

Címkék: edzés crossfit hgyorgy