HTML

KÉPEINK:

www.flickr.com

Címkék (kulcsszavak)

300 (20) abszurd (1) agilitás (1) állóképesség (2) amerikai foci (20) angie (7) annie (3) archoz húzás (1) a nap edzésprogramja (297) barbara (4) bar complex (1) bemelegítés (1) boksz (2) bolgár guggolás (1) budapest barbell (423) budapest barbell special (2) burpee (11) christine (3) cikk (292) cindy (12) concept 2 (11) crossfit (853) crossfit totál (9) család (1) diane (7) diéta (1) edzés (838) edző (7) edzőterem (18) egészség (62) egészséges életmód (1) egyensúly (1) egykezes evezés (1) egylábas guggolás (5) egylábas román elemelés (1) elemelés (61) elizabeth (5) elölguggolás (14) erő (87) erőemelés (49) erősember (1) eszköz (40) étel (1) eva (1) evezés (22) fekvenyomás (36) fekvőtámasz (34) felhomorítás (10) felülés (29) felvétel (24) fight gone bad (5) flexibilitás (1) fms (1) foci (1) fogyás (21) főzés (1) fran (11) funkcionális erő (1) futás (64) gasztro (2) gasztró (1) gasztronómia (1) gömbsúlyzó (2) grace (3) guggolás (94) guggolás fejfölötti tartással (2) guggolás fej fölötti tartással (1) gumiszalag (2) gyakorlat (16) gyerek (1) gym jones (17) gyorsaság (3) gyűrű (30) hajlékonyság (4) harcművészet (1) hasizom (35) helen (10) hgyorgy (30) híd tartás (3) hits gym (27) húzódzkodás (114) indian club (1) intenzitás (1) invertált evezés (1) isabel (2) izom (36) izomtömeg növelés (4) j.t. (3) jackie (4) jason (1) jégkorong (2) jet ski (1) josh (1) kaja (1) karból nyomás (46) kerékpár (15) kettlebell (46) kézállásban nyomás (3) kézenállás (25) kézenjárás (1) kitörés (5) kondíció (98) kondicionálás (2) koordináció (5) kötélmászás (1) küzdősport (16) l-tartás (2) láblökéses (1) láblökéses nyomás (3) lengetés (15) lift&chop (1) linda (5) lökés (8) lukács (29) lynne (4) l tartás (11) magyarország (1) man maker (2) mary (9) megmondás (1) mértékadó feladat (108) metabolikus kondicionálás (1) metcon (1) michael (7) mindennapok (1) mma (7) mobilitás (2) motiváció (214) mountain climber (2) mozgékonyság (3) murph (3) muscle up (21) nancy (3) négyütemű fekvőtámasz (4) nicole (4) (71) nyomás (1) nyomás kézállásban (1) olimpiai súlyemelés (77) olimpiai súlyemelés videó (1) pallof press (1) pliometrikus edzés (1) pliometrikus gyakorlat (2) pörölykalapács (6) rajna (3) rocky (1) ropeworkout (3) röplabda (8) saját testsúlyos edzés (3) sérülés (33) spártai (1) sport (141) stabilitás (1) súly cipelés (1) sütés (1) szakítás (18) szakítás kézisúlyzóval (1) szánhúzás (6) szántolás (2) szumó elemelés (1) tabata intervallum (8) táplálkozás (96) társadalom (1) teljesítmény (3) térd a könyökhöz (2) testépítés (71) tgu (1) thruster (16) thruster tarkón (1) tolódzkodás (12) tolódzkodás gyűrűn (1) torna (13) törzs (33) trx (2) ugrálókötél (12) ugró guggolás kiollózva (1) vélemény (1) verseny (57) videó (215) visszajelzés (78) wall ball (9) wall ball ("fallabda") (1) windmill (1) ytwl (2) zászló (1) zercher (1) zercher guggolás (1) zsámolyra ugrás (4) zsírégetés (53)

Tesztoszteron Webmagazin hírek

  • Hibás feed URL.






Együtt gondolkodók

2007.02.02. 05:08 Radnai

Érdekli az embereket az edzőtermünk filozófiája és technikai lehetőségei. A legfrissebb megkeresésekből:

Tisztelt Lukács Attila!
Tesztoszteron emag-ban olvastam a Budapest Barbellről. Kérdésem egyszerü: hogyan lehet önöknél edzeni. Nagyon megtetszett az írásos ismertető, és a fotókon látott eszközök is. Mivel versenyző (profi szint) küzdősportoló vaagyok, van némi tapasztalatom az erőfejlesztésről, azonban nagyon nagy problémám, hogy sehol sincs olyan terem, hangulat a városban,ahol a tréningemet, zsákolás, fekvőtámasz súlyzók, kötelek, kalapács stb. használata, egy helyen el tudnám végezni. És mivel a következő szezonra érem el biológiai,technikai csúcsomat, úgy gondolom a lehető legjobb lenne, ha nem szétszórva, különböző edzéseim elejére, végére odaszúrva végezném az erőfejlesztő edzésemet. És, gondolom, sok hasznos tanácsot is kaphatnék önöktől.


Tisztelt Lukács Attila!
Nagy örömmel és érdeklődéssel olvastam a nemrégiben megnyílt Budapest Barbell-ről. Mostanság elég kevés edzőterem ad lehetőseget az ilyen jellegű edzésre, ami még fontosabb ilyen hozzáállásra. Gondolok itt arra, hogy már azért kinézik az embert, ha jó reggelt gyakorlatot végez és a felhúzáshoz nem gurtnit, hanem krétaport használ... Épp ezért érdeklődnék a csatlakozás lehetőségeiről, feltételeiről. Jómagam egy 183cm magas, 102-103 kg súlyú, 24 éves, life-time natural, az erőemelés, de legfőképp az erő iránt érdeklődő személy vagyok. Eddigi legjobb eredményeim: 165 kg guggolás, 170 kg fekvenyomás, 205 kg felhúzás és 105 kg mellrevétel és nyomás. Ezért kérdésem, hogy, hol, miként lehet csatlakozni ehhez az edzéshez és csapathoz?

Címkék: budapest barbell visszajelzés